رهام جانرهام جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

رهام لبخند خدا

رهامم عشقم 4ساله شد

1393/6/23 18:39
نویسنده : مامان مهسا
149 بازدید
اشتراک گذاری

                   امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد                

                 ودنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت امدنت


        خوشامد خواهند گفت فرشته آسمونی سالروز زمینی شدنت مبارک

niniweblog.com

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارک

niniweblog.com

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

niniweblog.com

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منا
30 شهریور 93 18:16
تولدت مبارک ای گل گلدون من هزارسال زنده باشی بسته به تو جون من این هدیه تولد پیشکش چشمای تو نازگل زیبای من چشام زیر پای تو عشق خاله تولدت مبارک انشالله که دامادی خودت و داداشت