رهام جانرهام جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

رهام لبخند خدا

نفسم 5ساله شد

1394/8/20 20:49
نویسنده : مامان مهسا
190 بازدید
اشتراک گذاری


کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

 او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم...

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...حرف می زند...

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!

و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!

 

نفسم عشقم تولدت مبارک

عزیزه مامان امسال نتونستم مثله سالهایه قبل برات تولد مفصل بگیرم فقط یه خوبی که داشت این بود که بابایی مامانی پیشمون بودن با خاله فروغ اینا و دایی بهمن عزیزم و خانواده گلشون که برایه چند روزی مهمونه ما بودن.

اینم شام تولد که بابایی زحمتش رو کشید

این لگو ها رو منو بابا برایه شما خریدیم

کادو بابایی و مامانی

خاله فروغ

اینم کیک که دایی بهمن زحمتش رو کشید.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)