رهام جانرهام جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

رهام لبخند خدا

رهامم 3 ساله شد

1392/6/23 19:49
نویسنده : مامان مهسا
167 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته کوچکم تولدت مبارک

 

 

 

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

 

 

 

 

خدای اطلسی ها با تو باشد

پناه بی کسی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر

به جزدلواپسی ها با تو باشد

گل من تولدت مبارک

 

 

 

امروز که تولد توست

برای تو برای چشمهای تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من در هر تولد تو باز زنده میشوم

تولدمان مبارک

 

 

 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست

میلاد تو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیباترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک

 

 

 

 

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دور دست عشقی باشد در دل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک

 

 

 

تو وجودت واسمون یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولدت مبارک

 

 

بازم شادی و بوسه،گلای سرخ و میخک،میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک

تو این روز طلایی،تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خبلی خوش طعم،با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم به خاطر وجودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق،تو با خنده شکفتی با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونها پر از نور و پرنده س تو قلبا پر عشق رو لبا پر خنده س

     تا تو هستی و چشمات،بهونه است واسه خوندن همین شعر وترانه

تو دنیای ما زنده است

تولدت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
25 شهریور 92 13:18
قربونت برم با این عکس های قشنگت چطوری اون موقع این قدر عسل بودی و نخوردیمت گرچه الان هم از عسل شیرینتری
عمه پريسا
13 مهر 92 15:47
تولد عشق عمه مبارك
مامان ابوالفضل
14 مهر 92 22:50
اون عکس که با بلوز شلوار سبز و موهای بلند ابوالفضل گفت شبیه خاله مهسا شده