رهام جانرهام جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

رهام لبخند خدا

حرفهای این روزها

1392/10/14 19:47
نویسنده : مامان مهسا
204 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم عشق مامان این روزهاخیلی حرفهای خوشگلی میزنی مثلا میگی مامان قونت برم(قربونت برم)منم میگم مامان جون اینجوری نگو من قوربونت برم زندگیم ولی بازم تکرار میکنی با میگی مامان قون بابا برم منم میگم مامان نگو من قربون دوتاتون برم.البته اینها همه حرفهای خودمه که به خودم پس مدی.

niniweblog.com

niniweblog.com

 

از سعیده زن عمو یاد گرفتی به ترکی میگی باشوا ماشوا دولانم یعنی دورت بگردم

وقتی میبینی سرم شلوغه ومشغوله کار هستم میگی مامان چرا با من بازی نمیکنی منم کارمو ول میکنم و میام باهات بازی میکنم

niniweblog.com

 بهت میگم تو قندک مامانی قندک یعنی شما هم میگی قند کوچک

 

پسندها (3)

نظرات (1)

خاله فروع
16 آذر 92 23:48
سلام-عزیز خاله از حرفای قشنگت کلی کیف کردم فدات بشم زندگیم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله فروغ جون