رهام جانرهام جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

رهام لبخند خدا

لغت نامه رهام

1392/5/24 13:48
نویسنده : مامان مهسا
158 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اولین کلمه ای که گفتی بابا بود (خرداد ٩٠)چند ر وز بعد مامان رو گفتی بعد آب و عمه رو گفتی بعد برای مدتی حرف نزدی که به خاطر دو زبانه بودنت بود بعد از اون منظورتو با ایما و اشاره میرسوندی تمام صداهارو در میووردی مثل صدای حیوانات ولی از حرف زدن خبری نبود یکی میگفت گنجشک بخوره یکی میگفت تخم کفتر ولی هیچ کس حواسش نبود که تو دو زبانه هستی و تقریبا قاطی کردی که به چه زبونی باید حرف بزنی مثلا توپتو مینداختی و میگفتی آت یعنی پرت کردن (پاییز٩٠)یا به شیرت اول میگفتی مه مه بعد میگفتی شیر بعد میگفتی سوت و........    خلاصه بعد از مدتی (تابستان ٩١ )بغل بابایی بودی تو ماشین رفته بودیم اردبیل بابایی بیرونو نشونت میداد میگفت اینا چیه بابا تو هم گفتی شی بابا و خداروشکر شروع کردی به حرف زدن نخ:ترکیبی از نه و یخ      هوو:خیار      نونو:خوراکی      عسکو:عروسک      ظرفشیو:ظرفشویی       دسشیو:دستشویی       مکه:نمک     دینو:دیوونه      دیندو:دوربین       هابابا:هواپیما     اولین جمله ای که گفتی ماشین شیکست     اولین باری که اسمتو گفتی(٣٠/٢/٩٢)نوهام        یه روزم که تو حیاط بودیم و تو داشتی به درختها آب میدادی یه بچه ای از تو کوچه یه نفرو صدا میکرد میگفت بیا تو فکر کردی تو رو صدا میزنن همینطور که به درخت آب میدادی گفتی (نه من گل آب ام ام ام ام)(١٤/٣/٩٢)و این اولین جمله بلند بود من و بابا مردیم از خنده.البته از بهمن٩١سی دی های brainy babyنگاه میکردی(a b c.....z)(1 2 3........20)یادگرفتی و همچنین کامه های star .pig . haurt .dog .cat .ant .fish .duck .baby .ovelیاد گرفته بودی .همینطور اولین حیوانی که خواستی برات بخریم فیل بود البته فیل واقعیتعجبابرو.بعد از اون لاک پشت و مار.

راستی جدیدا صدام میکنی مامانم که چه عشقی میکنم بهت میگم منو دوست داری میگی آره دوست و بغلم میکنی وکلی همدیگرو میبوسیم.یاد گرفتی دراز میکشی رو زمین دستاتو میزاری زیر چونت میگی من باهات اهرم(یعنی قهرم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواب گو
24 مرداد 92 16:58
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.